טלטלה בשוק השמחות: 'יד אליעזר' השתלטה על תמיר

בשנים האחרונות החלו להתעניין משקיעים בלקיחת מושכות האולם המפורסם לידיהם, אך בעלי האולם סירבו והמשיכו לתפעל את האולם באופן עצמאי
ישראל פריי 1 Comment on טלטלה בשוק השמחות: 'יד אליעזר' השתלטה על תמיר

אולמי 'תמיר' בירושלים, אחד ממתחמי השמחות הוותיקים בבירה, עבר השבוע מהפך ועבר לרשות ארגון 'יד אליעזר' • הרכישה הנוכחית הופכת את הארגון לאימפריית שמחות, כשהוא מחזיק בחמשה אולמות

אולם אירועים | ארכיון
בשנים האחרונות החלו להתעניין משקיעים בלקיחת מושכות האולם המפורסם לידיהם, אך בעלי האולם סירבו והמשיכו לתפעל את האולם באופן עצמאי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שינויים בעולם האולמות הירושלמיים: אולמי 'תמיר' בירושלים, אחד ממתחמי השמחות הוותיקים בבירה, עבר השבוע מהפך ועבר לרשות ארגון 'יד אליעזר'. מתחם האירועים הממוקם בשיפולי השכונות החרדיות ובסמיכות למתחמי המשרדים בהר חוצבים, אירח בעשרות השנים בהם הוא קיים מאות שמחות, בהם של גדולי ראשי הישיבות, אדמו"רים ואישי ציבור.

בשנים האחרונות החלו להתעניין משקיעים בלקיחת מושכות האולם המפורסם לידיהם, אך בעלי האולם סירבו והמשיכו לתפעל את האולם באופן עצמאי. אלא שהשבוע, עבר האולם מהפך דרמטי.

ארגון 'יד אליעזר' מחזיק כיום בארבעה אולמות בירושלים ובבני-ברק. 'ארמונות וולף' בגבעת שאול ו'ארמונות פרידמן'. על האולמות קיים עומס רב, כשבמקרים מסוימים הם נתפסים שנה מראש. בעקבות הלחץ, חשבו בארגון לבנות אולמות מ'אפס', אבל הקושי באיתור מקום מרכזי כמו גם הזמן הממושך של הבניה – הפכו את התוכנית ללא מעשית.

לפני מספר שבועות עלה הרעיון לרכוש את פעילות אולמות 'תמיר' ובתום מו"מ קצר בין הנהלת הארגון למנהלי האולם – נחתם חוזה, ומייד אחרי החגים האולם הוותיק יעבור מהפך וימכר במחירי חסד לרווחת המשפחות ברוכות הילדים שמתקשות גם כך להשיא את הילדים.

גורמים בענף השמחות מעריכים כי המהלך שייטיב עם משפחות ברוכות הילדים, ייקר עוד יותר את שאר האולמות בירושלים שסובלת גם כך ממצוקת אולמות חריפה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    על תמיר היא גם רוצה להישתלט